Jak rozmawiać, żeby sprzedać

Poniżej poznasz odpowiedzi na najczęstsze pytania:
1. Czym jest i jak działa Kurs skutecznej sprzedaży?
2. Jaki zakres wiedzy znajdziesz w Kursie?
3. Jakie dodatkowe szkolenia i wsparcie otrzymasz w ramach Kursu?
4. Ile kosztuje Kurs?
5. Kim jest Andrzej Borcz i dlaczego uważa, że może pomóc Tobie i/lub Twojemu zespołowi w sprzedaży czy obsłudze klienta?
6. Co zyskasz dzięki Kursowi skutecznej sprzedaży i dlaczego to szkolenie online jest znacznie efektywniejsze, wielokrotnie tańsze niż szkolenie tradycyjne?

1. Czym jest i jak działa Kurs skutecznej sprzedaży?

Kurs skutecznej sprzedaży to wynik wieloletniego doświadczenia sprzedażowego i trenerskiego zawarty w formie on-line – umożliwiający ciągły dostęp do specjalistycznych szkoleń dla osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.

Jest doskonałą odpowiedzią i rozwiązaniem problemu stałego podnoszenia kompetencji sprzedażowych handlowców.

Kurs  jest w formie nagranych materiałów wideo i/lub audio oraz dokumentów i aktywnych arkuszy ułatwiających ćwiczenie i notowanie. To szkolenie online jest wpisane w cykl webinarów Andrzeja Borcza, które odbywają się dwa razy w tygodniu! Podczas każdego webinaru odbywa się sesja pytań i odpowiedzi oraz omówienia case study biznesu i modelu sprzedaży w różnych branżach.

Wykupując dostęp do kursu masz nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów o każdej porze dnia i nocy przez kolejne dwa lata. Kurs jest uaktualniany raz w miesiącu, dzięki czemu każdy uczestnik kursu ma dostęp do najnowszych rozwiązań.

Do kursu dołączane są wywiady z ekspertami sprzedaży i omawiane detale wybranego zagadnienia np. Cold Callingu, negocjacji handlowej lub domknięcia sprzedaży.

2. Jaki zakres wiedzy znajdziesz w Kursie?

Kurs skutecznej sprzedaży zawiera 14 modułów, w których zawarta jest niezbędna wiedza dla handlowca oraz szereg dodatkowych umiejętności przydatnych w codziennej pracy.

Lista modułów Kursu skutecznej sprzedaży:

Moduł I – Wprowadzenie
W tym module opowiem Ci o tym, jak zostać skutecznym handlowcem bez chodzenia na skróty, ale też bez nadkładania drogi. Dzięki sprawdzonym sposobom dowiesz się, jak zwiększyć swoją efektywność handlową.

Moduł II – Biznes z polecenia
Większość klientów sprawdza opinie o sprzedającym, zanim u niego coś zamówi. Sprawdza czy produkt jest dobrej jakości, dostarczany jest terminowo, czy nie jest za drogi. A co się dzieje, gdy szukamy dobrego fachowca i ktoś znajomy poleci nam specjalistę, z którego sam korzystał? Jesteśmy o wiele bardziej skłonni mu zaufać niż opiniom z internetu, które bywają nieobiektywne.
Biznes realizowany z polecenia to najefektywniejsza forma prowadzenia biznesu.

Moduł III – Cold calling
Jak zadzwonić do osoby, której nie znasz, a mimo to chcesz jej zaproponować rozmowę sprzedażową lub spotkanie? Jak przekonać ją do tego, by wysłuchała cię do końca, nie odłożyła słuchawki i na dodatek zgodziła się na spotkanie? Jak w końcu zmotywować się do takiego działania i poradzić sobie z myślą, że kolejne 10 prób kontaktu z klientem może być nieudane? Dowiesz się tego w tym module.

Moduł IV – Cykl sprzedażowy
Poznaj etapy cyklu sprzedażowego, który doprowadzi Cię do skutecznego zamknięcia sprzedaży i zawarcia kontraktu. Dowiedz się, czy można skrócić niektóre z nich i jak to zrobić. Poznaj techniki, które pomogą Ci przyspieszyć cykl sprzedażowy. Mimo, że w sprzedaży nie ma drogi na skróty.

Moduł V – Cykl sprzedażowy i lejek
Im więcej masz potencjalnych klientów, tym więcej masz potencjalnej sprzedaży. Jak planować działania handlowe i jak zbudować lejek sprzedażowy, który pozwoli Ci zwiększyć przychody?
Dowiesz się tego w tym module.

Moduł VI – Podejmowanie decyzji przez klientów
Czy klienci zawsze działają racjonalnie i co, jeśli tego nie robią? Jakie są rodzaje tych decyzji i jak możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do tego, by przekonać klientów do Twojej oferty.
Opowiem Ci o tym w rozdziale dotyczących podejmowania decyzji przez klientów.

Moduł VII – Kluczowe zadanie handlowca – zmiana perspektywy klienta
W sprzedaży mamy dwie strony: kupującego i sprzedającego. I ich interesy nie zawsze są zbieżne, a przynajmniej często tak im się wydaje. Dowiedz się, jak „wejść w buty” kupującego i jak zmienić jego patrzenie na problem, który możesz pomóc mu rozwiązać.

Moduł VIII – Rozmowa handlowa
Jak przygotować się do rozmowy handlowej i jak ją poprowadzić, żeby przyniosła najlepsze efekty?
Jakich sformułować używać, a jakich nie i dlaczego? Opowiem Ci o tym na dobrych przykładach.

Moduł IX – Nawiązanie kontaktu
Czy patrzenie klientowi prosto w oczy jest dobrym pomysłem? Jak rozpocząć rozmowę z osobą, której nie znamy i czy warto od razu przechodzić do rzeczy na spotkaniu? Nawiązanie kontaktu z klientem może być złotym kluczem do drzwi otwierających współpracę. Dowiedz się, jak sprawić, by te drzwi się przed tobą otworzyły.

Moduł X – Badanie potrzeb
Ja, moje, nasza firma, my… To pułapki często czyhające na handlowca. W tym module dowiesz się, jak rozmawiać z klientem o problemach, które możesz pomóc mu rozwiązać, a nie robić prezentację Twojej firmy. Naucz się słuchać i analizować, a staniesz się doradcą, a nie tylko sprzedawcą.

Moduł XI – Prezentacja oferty
Najlepszy produkt opakowany w słabe i brzydkie pudełko może mieć problemy ze sprzedażą. I na odwrót: nawet słabszy produkt z dobrym marketingiem i opakowaniem znajdzie odpowiednią liczbę klientów. Opowiem Ci o tym, jak przygotować taką prezentację oferty, która jest skuteczna i naprawdę sprzedaje.

Moduł XII – Zastrzeżenia
„To nie dla mnie”, „Wasz produkt jest za drogi”, „Mój szef się na to nie zgodzi…” Znacie to? Jak sobie radzić z takimi zastrzeżeniami w rozmowach z klientami? Czy lepiej zejść z ceny, czy przekonać klienta innymi argumentami? Gdy nauczysz się radzić sobie z zastrzeżeniami klientów, nie będziesz się martwić, że masz wyższą niż konkurencja cenę lub dłuższy termin dostawy.

Moduł XIII – Zamykanie sprzedaży
Chyba każdy handlowiec marzył kiedyś o tym, by wejść, sprzedać i wyjść. Ale życie nie jest takie łatwe. Zamykanie sprzedaży to proces, często długotrwały. I nieczęsto da się go zrealizować w krótkim czasie. Ale sposób działania na tym etapie jest często kluczowy i decyduje o tym, czy sprzedaż będzie jednorazowym strzałem, czy długofalowym partnerstwem.

Moduł XIV – Autoanaliza
Pisarz Stephen King napisał kiedyś: Kto nie wyciąga wniosków z przeszłości, skazany jest na powtarzanie błędów. Planuj, realizuj, analizuj i modyfikuj swoje działania tak, by kolejne próby przynosiły coraz lepsze efekty. Pamiętaj: sprzedaż to proces. A proces to zmiana. Ulepszaj swoje działania i osiągaj lepsze efekty w sprzedaż dzięki analizę tego, co Ci się udaje, a co nie.

3. Jakie dodatkowe szkolenia i wsparcie otrzymasz w ramach Kursu?

W ramach kursu otrzymasz dodatkowo:
materiały w formacie pdf przygotowane do wybranych lekcji
–  Q&A, czyli pytania i odpowiedzi na tematy zawarte w szkoleniu
– wywiad z ekspertem od cold callingu – Alanem Kuszem
webinary odbywają się w każdy poniedziałek i czwartek o 21.00 na fanpage’u Andrzej Borcz

4. Ile kosztuje Kurs?

Kurs skutecznej sprzedaży prezentowany w 14 modułach to jednorazowy wydatek dla firmy z punktu widzenia księgowego, a jednocześnie niewątpliwie inwestycja w rozwój własny pracowników.

Inwestycja jedynie 497 zł – to dostęp do najskuteczniejszych modeli sprzedażowych na rynku.

Wystarcza jedna inwestycja, aby pracownik mógł się rozwijać we własnym tempie przez najbliższe dwa lata.

5. Kim jest Andrzej Borcz i dlaczego uważa, że może pomóc Tobie i/lub Twojemu zespołowi w sprzedaży czy obsłudze klienta

Jest praktykiem, który od 20 lat sprzedaje nie tylko własne szkolenia, ale także szkoli sprzedawców z różnych branż, dzięki czemu z dnia na dzień staje przed nowymi wyzwaniami sprzedażowymi.

– Czy nie uważasz, że lepiej współpracować z trenerem, który przedstawi Ci własne, aktualne case study z różnych branż, i które na gorąco przeanalizuje i skomentuje?

Sprzedaż jest bardzo specyficzną dziedziną wiedzy, gdzie teoria i badania psychologiczne mają ścisły związek z praktyką sprzedażową. Umiejętność ich połączenia bezpośrednio wpływa na liczbę wystawionych przez Ciebie faktur.

Zadaj pytanie: Andrzej, jak mam sprzedawać więcej, lepszym klientom, za lepszą kasę?

A Andrzej odpowie Ci właśnie w tym Kursie skutecznej sprzedaży.

Umówieni? 🙂

Co jeszcze o Andrzeju warto wiedzieć?
– Ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej.
– Ponad 10 000 godzin jako trener.

Autor:
– bloga andrzejborcz.pl
– webinaru Andrzej Borcz LIVE
– Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska oraz współwłaściciel spółek oferujących usługi w sektorze B2B – kancelarii prawnej oraz biura księgowego. Autor niekomercyjnego projektu – Fundacja Agenor, oferującej pomoc dzieciakom w trudnej sytuacji życiowej.

6. Co zyskasz dzięki Kursowi skutecznej sprzedaży i dlaczego to szkolenie online jest znacznie efektywniejsze i wielokrotnie tańsze niż szkolenie tradycyjne?

Jako manager:
– nie martwisz się budżetem na szkolenia i brakiem czasu na szkolenia
– Twoi sprzedawcy mają dostęp do źródła wiedzy, dzięki któremu mogą podnosić kwalifikacje przez dwa lata
kurs jest aktualizowany raz na dwa miesiące, pracownicy mają dostęp do najświeższych informacji ze świata sprzedażowego
dostęp do kursu masz 24/7, na każdym urządzeniu, na którym masz przeglądarkę internetową
– otrzymujesz w ramach kursu półgodzinną konsultację sprzedażową z Andrzejem Borczem,
– oferując pracownikom, partnerom czy klientom dostęp do dwuletniego dostępu do kursu pokazujesz im, że myślisz o nich długoterminowo.

Jako sprzedawca:
– pogłębiasz, systematyzujesz i standaryzujesz wiedzę,
– masz swobodę z korzystania z potrzebnych Ci modułów,
– unikasz kosztów delegacji i czasu poświęconego na tradycyjne szkolenia,

OPINIE

Z Enterpriese Advisors Polska Sp. z o. o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. Zarówno Andrzej Borcz, jak i pozostali trenerzy, z którymi mieliśmy przyjemność pracować, potrafią mocno zaktywizować grupę. Ich profesjonalizm oraz zaangażowanie sprawiły, że współpraca z tą firmą to czysta przyjemność. Wszystkim potencjalnym klientom, którym zależy na rozwinięciu umiejętności w zakresie sprzedaży, negocjacji, czy też ogólnej komunikacji z klientem rekomendujemy podjęcie współpracy z Enterprise Advisors Polska, ponieważ jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager PAYU
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterpriese Advisors Polska Sp. z o. o. jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo-rozwojowych. Współpraca z Enterpriese Advisors Polska Sp. z o. o.została przez uczestników oceniona bardzo wysoko pod kątem merytorycznym. Uczestnicy zwrócili uwagę na zakres materiału w pełni dopasowany do specyfiki naszej działalności. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Tomasz Malec
Prezes Zarządu Eurocast
Współpraca z firmą Enterpriese Advisors Polska Sp. z o. o. okazała się być bardzo pomocna w rozwoju naszego działu handlowego. Firma przygotowała dla nas cykl szkoleń oraz coachingów handlowych. Indywidualne podejście do klienta, stworzenie przyjaznej atmosfery do współpracy oraz różnorodna metodyka zajęć mają istotne znaczenie w procesie przyswajania i utrwalania wiedzy. Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo - szkoleniowej Enterpriese Advisors Polska Sp. z o. o. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.
Zbigniew Dybał
Prezes Czanieckie Makarony

Copyright by Enterprise Advisors Polska Spółka