Jak rozmawiać, żeby sprzedać
Poniżej poznasz odpowiedzi na najczęstsze pytania:
1. Czym jest i jak działa Kurs skutecznej sprzedaży?
2. Jaki zakres wiedzy znajdziesz w Kursie?
3. Jakie dodatkowe szkolenia i wsparcie otrzymasz w ramach Kursu?
4. Ile kosztuje Kurs?
5. Kim jest Andrzej Borcz i dlaczego uważa, że może pomóc Tobie i/lub Twojemu zespołowi w sprzedaży czy obsłudze klienta?
6. Co zyskasz dzięki Kursowi skutecznej sprzedaży i dlaczego to szkolenie online jest znacznie efektywniejsze, wielokrotnie tańsze niż szkolenie tradycyjne?
1. Czym jest i jak działa Kurs skutecznej sprzedaży?
Kurs skutecznej sprzedaży to wynik wieloletniego doświadczenia sprzedażowego i trenerskiego zawarty w formie on-line – umożliwiający ciągły dostęp do specjalistycznych szkoleń dla osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.
Jest doskonałą odpowiedzią i rozwiązaniem problemu stałego podnoszenia kompetencji sprzedażowych handlowców.
Kurs jest w formie nagranych materiałów wideo i/lub audio oraz dokumentów i aktywnych arkuszy ułatwiających ćwiczenie i notowanie. To szkolenie online jest wpisane w cykl webinarów Andrzeja Borcza, które odbywają się dwa razy w tygodniu! Podczas każdego webinaru odbywa się sesja pytań i odpowiedzi oraz omówienia case study biznesu i modelu sprzedaży w różnych branżach.
Wykupując dostęp do kursu masz nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów o każdej porze dnia i nocy przez kolejne dwa lata. Kurs jest uaktualniany raz w miesiącu, dzięki czemu każdy uczestnik kursu ma dostęp do najnowszych rozwiązań.
Do kursu dołączane są wywiady z ekspertami sprzedaży i omawiane detale wybranego zagadnienia np. Cold Callingu, negocjacji handlowej lub domknięcia sprzedaży.
2. Jaki zakres wiedzy znajdziesz w Kursie?
Kurs skutecznej sprzedaży zawiera 14 modułów, w których zawarta jest niezbędna wiedza dla handlowca oraz szereg dodatkowych umiejętności przydatnych w codziennej pracy.
Lista modułów Kursu skutecznej sprzedaży:
Moduł I – Wprowadzenie
W tym module opowiem Ci o tym, jak zostać skutecznym handlowcem bez chodzenia na skróty, ale też bez nadkładania drogi. Dzięki sprawdzonym sposobom dowiesz się, jak zwiększyć swoją efektywność handlową.
Moduł II – Biznes z polecenia
Większość klientów sprawdza opinie o sprzedającym, zanim u niego coś zamówi. Sprawdza czy produkt jest dobrej jakości, dostarczany jest terminowo, czy nie jest za drogi. A co się dzieje, gdy szukamy dobrego fachowca i ktoś znajomy poleci nam specjalistę, z którego sam korzystał? Jesteśmy o wiele bardziej skłonni mu zaufać niż opiniom z internetu, które bywają nieobiektywne.
Biznes realizowany z polecenia to najefektywniejsza forma prowadzenia biznesu.
Moduł III – Cold calling
Jak zadzwonić do osoby, której nie znasz, a mimo to chcesz jej zaproponować rozmowę sprzedażową lub spotkanie? Jak przekonać ją do tego, by wysłuchała cię do końca, nie odłożyła słuchawki i na dodatek zgodziła się na spotkanie? Jak w końcu zmotywować się do takiego działania i poradzić sobie z myślą, że kolejne 10 prób kontaktu z klientem może być nieudane? Dowiesz się tego w tym module.
Moduł IV – Cykl sprzedażowy
Poznaj etapy cyklu sprzedażowego, który doprowadzi Cię do skutecznego zamknięcia sprzedaży i zawarcia kontraktu. Dowiedz się, czy można skrócić niektóre z nich i jak to zrobić. Poznaj techniki, które pomogą Ci przyspieszyć cykl sprzedażowy. Mimo, że w sprzedaży nie ma drogi na skróty.
Moduł V – Cykl sprzedażowy i lejek
Im więcej masz potencjalnych klientów, tym więcej masz potencjalnej sprzedaży. Jak planować działania handlowe i jak zbudować lejek sprzedażowy, który pozwoli Ci zwiększyć przychody?
Dowiesz się tego w tym module.
Moduł VI – Podejmowanie decyzji przez klientów
Czy klienci zawsze działają racjonalnie i co, jeśli tego nie robią? Jakie są rodzaje tych decyzji i jak możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do tego, by przekonać klientów do Twojej oferty.
Opowiem Ci o tym w rozdziale dotyczących podejmowania decyzji przez klientów.
Moduł VII – Kluczowe zadanie handlowca – zmiana perspektywy klienta
W sprzedaży mamy dwie strony: kupującego i sprzedającego. I ich interesy nie zawsze są zbieżne, a przynajmniej często tak im się wydaje. Dowiedz się, jak „wejść w buty” kupującego i jak zmienić jego patrzenie na problem, który możesz pomóc mu rozwiązać.
Moduł VIII – Rozmowa handlowa
Jak przygotować się do rozmowy handlowej i jak ją poprowadzić, żeby przyniosła najlepsze efekty?
Jakich sformułować używać, a jakich nie i dlaczego? Opowiem Ci o tym na dobrych przykładach.
Moduł IX – Nawiązanie kontaktu
Czy patrzenie klientowi prosto w oczy jest dobrym pomysłem? Jak rozpocząć rozmowę z osobą, której nie znamy i czy warto od razu przechodzić do rzeczy na spotkaniu? Nawiązanie kontaktu z klientem może być złotym kluczem do drzwi otwierających współpracę. Dowiedz się, jak sprawić, by te drzwi się przed tobą otworzyły.
Moduł X – Badanie potrzeb
Ja, moje, nasza firma, my… To pułapki często czyhające na handlowca. W tym module dowiesz się, jak rozmawiać z klientem o problemach, które możesz pomóc mu rozwiązać, a nie robić prezentację Twojej firmy. Naucz się słuchać i analizować, a staniesz się doradcą, a nie tylko sprzedawcą.
Moduł XI – Prezentacja oferty
Najlepszy produkt opakowany w słabe i brzydkie pudełko może mieć problemy ze sprzedażą. I na odwrót: nawet słabszy produkt z dobrym marketingiem i opakowaniem znajdzie odpowiednią liczbę klientów. Opowiem Ci o tym, jak przygotować taką prezentację oferty, która jest skuteczna i naprawdę sprzedaje.
Moduł XII – Zastrzeżenia
„To nie dla mnie”, „Wasz produkt jest za drogi”, „Mój szef się na to nie zgodzi…” Znacie to? Jak sobie radzić z takimi zastrzeżeniami w rozmowach z klientami? Czy lepiej zejść z ceny, czy przekonać klienta innymi argumentami? Gdy nauczysz się radzić sobie z zastrzeżeniami klientów, nie będziesz się martwić, że masz wyższą niż konkurencja cenę lub dłuższy termin dostawy.
Moduł XIII – Zamykanie sprzedaży
Chyba każdy handlowiec marzył kiedyś o tym, by wejść, sprzedać i wyjść. Ale życie nie jest takie łatwe. Zamykanie sprzedaży to proces, często długotrwały. I nieczęsto da się go zrealizować w krótkim czasie. Ale sposób działania na tym etapie jest często kluczowy i decyduje o tym, czy sprzedaż będzie jednorazowym strzałem, czy długofalowym partnerstwem.
Moduł XIV – Autoanaliza
Pisarz Stephen King napisał kiedyś: Kto nie wyciąga wniosków z przeszłości, skazany jest na powtarzanie błędów. Planuj, realizuj, analizuj i modyfikuj swoje działania tak, by kolejne próby przynosiły coraz lepsze efekty. Pamiętaj: sprzedaż to proces. A proces to zmiana. Ulepszaj swoje działania i osiągaj lepsze efekty w sprzedaż dzięki analizę tego, co Ci się udaje, a co nie.
3. Jakie dodatkowe szkolenia i wsparcie otrzymasz w ramach Kursu?
W ramach kursu otrzymasz dodatkowo:
– materiały w formacie pdf przygotowane do wybranych lekcji
– Q&A, czyli pytania i odpowiedzi na tematy zawarte w szkoleniu
– wywiad z ekspertem od cold callingu – Alanem Kuszem
– webinary odbywają się w każdy poniedziałek i czwartek o 21.00 na fanpage’u Andrzej Borcz
4. Ile kosztuje Kurs?
Kurs skutecznej sprzedaży prezentowany w 14 modułach to jednorazowy wydatek dla firmy z punktu widzenia księgowego, a jednocześnie niewątpliwie inwestycja w rozwój własny pracowników.
Inwestycja jedynie 497 zł – to dostęp do najskuteczniejszych modeli sprzedażowych na rynku.
Wystarcza jedna inwestycja, aby pracownik mógł się rozwijać we własnym tempie przez najbliższe dwa lata.
5. Kim jest Andrzej Borcz i dlaczego uważa, że może pomóc Tobie i/lub Twojemu zespołowi w sprzedaży czy obsłudze klienta
Jest praktykiem, który od 20 lat sprzedaje nie tylko własne szkolenia, ale także szkoli sprzedawców z różnych branż, dzięki czemu z dnia na dzień staje przed nowymi wyzwaniami sprzedażowymi.
– Czy nie uważasz, że lepiej współpracować z trenerem, który przedstawi Ci własne, aktualne case study z różnych branż, i które na gorąco przeanalizuje i skomentuje?
Sprzedaż jest bardzo specyficzną dziedziną wiedzy, gdzie teoria i badania psychologiczne mają ścisły związek z praktyką sprzedażową. Umiejętność ich połączenia bezpośrednio wpływa na liczbę wystawionych przez Ciebie faktur.
Zadaj pytanie: Andrzej, jak mam sprzedawać więcej, lepszym klientom, za lepszą kasę?
A Andrzej odpowie Ci właśnie w tym Kursie skutecznej sprzedaży.
Umówieni? 🙂

Co jeszcze o Andrzeju warto wiedzieć?
– Ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej.
– Ponad 10 000 godzin jako trener.
Autor:
– bloga andrzejborcz.pl
– webinaru Andrzej Borcz LIVE
– Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska oraz współwłaściciel spółek oferujących usługi w sektorze B2B – kancelarii prawnej oraz biura księgowego. Autor niekomercyjnego projektu – Fundacja Agenor, oferującej pomoc dzieciakom w trudnej sytuacji życiowej.
6. Co zyskasz dzięki Kursowi skutecznej sprzedaży i dlaczego to szkolenie online jest znacznie efektywniejsze i wielokrotnie tańsze niż szkolenie tradycyjne?
Jako manager:
– nie martwisz się budżetem na szkolenia i brakiem czasu na szkolenia
– Twoi sprzedawcy mają dostęp do źródła wiedzy, dzięki któremu mogą podnosić kwalifikacje przez dwa lata
– kurs jest aktualizowany raz na dwa miesiące, pracownicy mają dostęp do najświeższych informacji ze świata sprzedażowego
– dostęp do kursu masz 24/7, na każdym urządzeniu, na którym masz przeglądarkę internetową
– otrzymujesz w ramach kursu półgodzinną konsultację sprzedażową z Andrzejem Borczem,
– oferując pracownikom, partnerom czy klientom dostęp do dwuletniego dostępu do kursu pokazujesz im, że myślisz o nich długoterminowo.
Jako sprzedawca:
– pogłębiasz, systematyzujesz i standaryzujesz wiedzę,
– masz swobodę z korzystania z potrzebnych Ci modułów,
– unikasz kosztów delegacji i czasu poświęconego na tradycyjne szkolenia,
OPINIE
Copyright by Enterprise Advisors Polska Spółka