ANDRZEJ BORCZ 

Ponad 20 lat doświadczenia w sprzedaży. Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania sales force, budowy strategii rozwoju marek, zarządzania i selekcji kluczowych klientów, negocjacji, technik sprzedaży, komunikacji z klientem, zarządzania lokalami gastronomicznymi, projekty coachingowe z zakresu negocjacji oraz wizyt handlowych. Autor programów trade marketingowych i edukacyjnych.
Szkoli firmy z Top 5 w branżach: przemysłowej, spożywczej, IT, gastronomicznej, usługowej, spółek Skarbu Państwa, outsourcingowej i innych.
alan kusz

ALAN KUSZ 

Wykładowca Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej i Cieszynie na studiach MBA. Zarządzał działem szkoleń jednej z sieci sklepów RTV/AGD. Zdobywał doświadczenie jako doradca klienta, trener i menadżer. Posiada doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu standardów obsługi klienta. Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, telemarketingu, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu standardów obsługi klienta.